יום שלישי, 30 בספטמבר 2014

תכירו .... -חמותי


לא מעט פעמים אני נמצאת בשיחות בנות,חברות ותמיד בשלב מסויים עולה נושא החמות.
( מילה מעצבנת עוד לפני האישיות).
ולכל אחת מהבנות יש סיפור מעצבן עליה...ואז את מתלבטת אם לשתוק.. שזה הכי מגוחך, או להוציא משפט מעצבן עוד יותר כמו : דווקא חמותי ממש מתוקה"...
אז נכון שלאור הסיפורים לא רבות מאיתנו זכו לחמות מהסרטים, אבל לאלו שכן, כנראה שגם לא ממש נוח עם זה בשיחות הללו.

אז הנה מספר טיפים להצלחה עם החמות:

1.      תגורו רחוק !.
2.      תדעי לראות גם את  הטוב, סמכי עלי, אני מעולה בלמצוא את הרע.. אבל וואלה, יש בה גם טוב.
3.      אל תשכחי לעולם, שהיא האמא של הבעל שלך, ואם את רוצה להיות חכמה ולהרוויח אותו, תמצאי דרך להגיע אליה.
את לא חייבת ללכת איתה ליריד של נתנאלה, ולקחת איתה שיעורי פילאטיס משותפים, אבל תמצאי משהו שאת יכולה לתת לה קצת כבוד בו, והאמיני לי זה יחזור אליך.
4.      הילדים שלך רואים הכל-
וכמו שאת תתנהגי אליה, ככה הם יבינו שעליהם להתנהג...אז תזכרי בהם, וקחי אויר.
    5.תפסיקי להשוות אותה להורים שלך.
           למה?
           כי זה לא יעזור !
           כי היא בנויה אחרת !
           כי ההורים שלך תמיד יתנו יותר ( 99% מהחברות שלי מרגישות ככה) .
           כי השוואות לא עשו טוב לאף אחד .
           וכי מה לעשות, גם לבן שלה יש לך אי אילו טענות, נכון?.. אז מה את מתפלאה?
6.      תמיד שאת בגן שעשועים, ורואה שם סבתות, ואת קצת מתחילה לזמזם לעצמך בראש.. " נו .. מה קשה לה לבוא גם מדי פעם לעזור?".... אז תעצרי. את אף פעם לא יודעת מה המחיר של מה שאת רואה. כבר יצא לי בחיי לקנא בלי לדעת, באלמנות,גרושות, ויתומים... אז שששששש.... !
7.      אני בטח נשמעת כאחת שהתאהבה בחמותי מהרגע הראשון...
אין רחוק מזה. חמותי נתנה לי להבין מההתחלה, שלקחתי לה את הבן הכי הכי שלה.
קצת כמו זכייה בלוטו למישהי שלא בטוח שמגיע לה בכלל.
היא היתה מתקשרת אלי רק אם הוא לא היה עונה לה, וגם אז ישר מבקשת אותו..
היתה מצליחה לגרום לו לעזוב הכל, בדיוק ברגע שאני צריכה אותו פה בבית, וללכת לעזור לה...
אבל וואלה, אולי מאז שאני אמא, אולי מאז שהבנתי שהזוגיות שלי היא קצת מהכל.
גם קצת מאיך שאכבד את המשפחה שלו, מאז זה אחרת.
אז לפני כיפור, מציעה לנו לפנות מקום בלב ובבית, לקחת קצת אויר ולא להתלהם,
לנסות להבין שגם היא אמא, לא תמיד מושלמת. 
כמונו כן? ..
ולהתחיל את השנה החדשה.. קצת אחרת.
מבטיחה לכן- בעל מאושר, והרבה פחות פרצופים.
ואולי גם תגלו בזה קסם מיוחד...

שנה טובה מלאת סליחה לכולנו.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה