יום שני, 16 ביוני 2014

איך היא עושה את זה?


מעניין איך היא עושה את זה?
לפעמים אני רואה את אמא שלי מחבקת את אחותי ומנשקת אותה חזק
ואני בטוחה שהיא אוהבת רק אותה הכי בעולם
ואז היא רצה אלי, ומחבקת אותי חזק כאילו רק אני והיא פה,
ואני יודעת שהיא אוהבת אותי המון.
אני לא מבינה איך היא מצליחה,
לאהוב כל כך חזק את שתינו.
תמיד לתת לנו הכל.
תמיד כשאני הולכת לגן אמא הולכת לעבודה
ואז באה שוב לגן,
והולכת איתנו לגן שעשועים ולעוד נדנדה 
ועוד..
ואז הביתה,
ואז היא מכינה לנו אוכל טעים
ומשחק, ועוד משחק וסיפור
ואני כבר קצת עייפה, למרות שישנתי בגן 
ואמא עוד מלאת מרץ
רוצה לקלח אותי ולסרק
ולהצחיק.
ואני כבר ממש עייפה
ואמא לא מתעייפת!
ואז אני שומעת אותה מנקה את הבית
ועוד מנקה.
ופתאום בוקר,
ואמא שוב מלאת מרץ 
ומעירה את אחותי בחיבוק ונשיקה ונראה לי שהיא אוהבת אותה הכי בעולם
ואז היא באה למיטה שלי
ומנשקת אותי חזק ועוד..
ואני בטוחה שהיא אוהבת אותי המון.
רק איך היא לא מתעייפת?
איך היא יכולה?
לכל הנשים באשר הן
יום האישה בשבילנו הוא כל יום
בבוקר 
בערב
תמיד.
ואת זה אפילו ילדה בת ארבע יודעת:-)






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה